جمکده

شعر نمایشنامه و داستان- ترانه-سفارش شعر -ترانه- طنز - نمایشنامه و داستان پذیرفته می شود

جمکده

شعر نمایشنامه و داستان- ترانه-سفارش شعر -ترانه- طنز - نمایشنامه و داستان پذیرفته می شود

دوستت دارم

 

 

ترا تا حد ا علا د و ست دا رم

 هنوزت  بی مها با دوست دا رم

 جوا نی های اشعار من از تست

ترا ای خوب دا نا د و ست دارم

 لطیفی  ،پاک  ، زیبا ئی عزیزم

ترا  با  صد  تمنا د و ست دارم

  زدودی رنج دوران از دل من

ترا ای سرو رعنا د و ست دارم

 ترا  با  خا طرا ت  جا و د ا ن

مدارا ی تو با ما د و ست دارم

 همه آرامش و تسکینم از توست

 ترا ما نند  دریا د و ست دارم

 جها نی گر مرا دشمن بدا  ر ند

 ترا بی ترس و پروا دوست دارم

 مرا عشق تو در دل جاودا نی است

ترا ا مر و ز و فرد ا د و ست دارم

نشستی جان (جم) بر لوح قلبم

 ترا ای خط خو  ا نا دوست دارم

7/12/84 شیراز

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد