جمکده

شعر نمایشنامه و داستان- ترانه-سفارش شعر -ترانه- طنز - نمایشنامه و داستان پذیرفته می شود

جمکده

شعر نمایشنامه و داستان- ترانه-سفارش شعر -ترانه- طنز - نمایشنامه و داستان پذیرفته می شود

نرد خواب هل من

بازی نرد

خنـده خشکـیده بر لـب سردم

مهــر می با ید م کــه برگر د م

هیچ فعلی بجز  محبت دوست

 نیست تسکین دهنده در د م

 د و ستت دارم ا ی الـهه مــن

تـو بیــا تا به خو یـش بر گــردم

 زندگی بخت و بازی نرد است

تاس هـردم خیـا ل ایــن نـردم

روح افکار (جم ) به وقت سکوت

مـی کند فــکر تا زه ا ی هــردم

                 4/11/84 شیراز

 خواب

 

خــو ا ب چـو راب کـهـنه می بینند

کـف پا هـا ی خـو ا ب ر فــتـه مـن

 کــف د ست مــر ا نـمـی بیننــد

 آ ستــین هــا ی آ ب  رفــته مـن

 شا یـد ا ز حـر ف خـو د نگردد با ز

 پـر سش بـی جـو ا ب رفتــه مـن

 حـا مـی فـکر بکـر مـر د م نیست

 عکس از صـحـن قا ب رفــته مـن

حاصلی جز شکست بنده نداشت

 عــمر ا نـد ر شــبا ب رفــتـه مـن

4/11/84 شیراز

 

 صدای هل من

 میان خلوتم امشب  بهار می رقصد

 بـها ر غربـت ا ین ر و زگار می رقصد

 بـه پیش چشم بز رگـا ن اهل آباد ی

 یقین و با و ر من ر و ی دار می رقصد

 سرود لرزش پا های  انتظار و سکوت 

 به ز یـر سا یه  چتر غـبا ر می رقصـد

 عر و س گو شه نشینان  شهر آ ئینه

 عنــا ن  بریده و بی ا عتبا ر می رقصد

 صد ا ی هـل من  ا یثار و شو ق آزادی 

به اشک ماتم و با حا ل ز ا ر می رقصد

 خــر و ج غنچه لبها ی شعر تا ز ه جم

 میا ن سر ز نش و رنـج خا ر می رقـصد

                         4/11/84 شیراز

نظرات 1 + ارسال نظر

زیبا

دوست داشتنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد